ulricehamns-golfklubb_sponsorer.jpg

SPONSORER

VÅRA SPONSORER

Vi är stolta över att ha ett omfattande samarbete med flera av bygdens företag.

Som sponsor till Ulricehamns Golfklubb:

• Bidrar du till att upprätthålla och vidareutveckla vår klubb.

• Bidrar du till att säkra en betydelsefull verksamhet i kommunen, vilket attraherar ny kompetens och arbetskraft till företagen.

• Du syns och exponerar ditt varumärke, vilket leder till utökade affärsmöjligheter.

• Du har möjlighet att utnyttja klubben för dina företagsevenemang och säljaktiviteter.

• Du ingår i ett nätverk där du delar intresse med andra entreprenörer och därmed kan skapa nya kontakter och affärsmöjligheter.

• Du kan ge dina anställda möjlighet att utöva sitt intresse till en fördelaktig kostnad. En mycket populär aktivitet för våra sponsorer är det årliga sponsoreventet.

Har du frågor om sponsring så kontakta klubbchef Christer Wiik på klubbchef@ulricehamnsgk.se eller på telefon 0321-279 50.