Image by Rhema Kallianpur

&
HOTELLPAKET

BOKA CAMPING / STÄLLPLATS

Vi har totalt 8 st nyrenoverade ställplatser för husbil & husvagn med tillgång till el. Bokar gör du enklast via bokningskalendern längre ner här på sidan. Du väljer önskat In- och utcheckningsdatum så ser du direkt vilka platser som finns tillgängliga för din vistelse här hos oss. Här bor du i nära anslutning till golfbanan och har tillgång till vårt omklädningsrum där toalett och dusch finns att tillgå. Dessa är belägna inne i klubbhuset som ligger ca 100m från ställplatsen. Klubbhuset är öppet mellan kl 06,00-22,00 Det finns också en toalett nära ställplatsen som är belägen mellan 13:e green & 14:e tee. Vägen dit är dock inte upplyst nattetid, men den är öppen dygnet runt. PRIS: En uppställningplats inkl el kostar 150kr/natt för våra golfande gäster och 250kr/natt för icke-golfande gäster. Fyll i ditt golf-id när du gör din bokning och om du inte är golfande gäst kryssar du i ”jag saknar golf-id”. Betalning sker med kort i samband med att bokning görs. Notera att bokningen inte registreras om betalning inte genomförs i sista steget i bokningen. Om golfspel sker på avresedagen, vänligen flytta ekipaget till vår vanliga parkering innan ni slår ut.

CAMPINGERBJUDANDE!

1 natt & 2 greenfee 950kr

Bokar gör du via bokningskalendern längre ner här på sidan. Du väljer önskat In- och utcheckningsdatum så ser du direkt vilka platser som finns tillgängliga för din vistelse här hos oss.

PRISER FÖR BOKNING AV STÄLLPLATS

Under golfsäsong

En ställplats inkl el kostar 200kr/natt för våra golfande gäster och 300kr/natt för icke-golfande gäster.

Vintersäsong

Under vintertid plogas inte platserna. Uppställning sker under eget ansvar. Faciliteter i form av toalett och dusch i klubbhus kan endast erbjudas om klubbhuset är öppet.

Vardagar: 11,00-15,00 (Avvikande tider kan förekomma)

Restaurangen är öppen vardagar 11,30-14,30

Priser för ställplatser vintertid:

Inkl. el: 250kr

Utan el: 150kr

Du betalar genom att swisha till 123 047 4932

Uppge reg.nr

Fästpunkt 1

GOLFPAKET

Både Hotell Lassalyckan och Hotell Bogesund erbjuder trevliga golfpaket med övernattning, god mat och greenfee på Ulricehamns Golfklubb. Du hittar kontaktinformation till båda hotellen här nedan. Välkommen att boka ditt golfpaket.

HOTELL
LASSALYCKAN

Hotell Lassalyckan som ligger uppe i Sanatorieskogen nära golfklubben.

info@hotell-lassalyckan.se

ulricehamns_golfklubb_hotell_lassalyckan.jpeg
ulricehamns_golfklubb_hotell_bogesund.jpeg

HOTELL
BOGESUND

Hotell Bogesund som ligger nere i staden vid Åsunden erbjuder golfpaket på Ulricehamns Gk.

info@hotellbogesund.se

HITTA HIT

Idrottsgatan 22

523 33 ULRICEHAMN