Årets medlemsundersökning på gång!

I morgon, den 22 juni kommer hälften av Er medlemmar att få den första enkäten av årets medlemsundersökning från Players 1st i sin mailkorg. (Observera att den kan hamna i skräpkorgen.) För oss på klubben är dina svar viktiga och vi tackar på förhand för att du tar dig tiden att delta.

Players 1st ett utmärkt verktyg för att få reda på hur alla vi medlemmar ser på klubbens verksamhet och anläggning. Synpunkterna från Er, våra medlemmar, är mycket viktiga och resultatet kommer att användas i styrelsens och klubbledningens arbete med att göra rätt prioriteringar och sätta upp mål för klubbens framtid. Jag försäkrar Er om att vi noggrant kommer gå igenom och analysera alla Era synpunkter. Vi kommer också redovisa resultaten från undersökningarna till Er framöver.

Undersökningen genomförs av det danska företaget Players 1st i samarbete med Svenska Golfförbundet, där ca 370 svenska golfklubbar deltar. I undersökningen ställs frågor om bland annat bana, klubbliv, service, träning och restaurang.

Undersökningen vänder sig till medlemmar från 19 år och skickas ut via mejl vid två tillfällen under golfsäsongen, till hälften av medlemmarna vid varje tillfälle. Den andra undersökningen skickas ut den 24 augusti, för dig som inte får en mailinbjudan nu i juni.

Återigen, stort tack för din medverkan, den gör skillnad!

/Christer Wiik

Klubbchef, UnGK