Välkommen till Ulricehamns Golfklubbs nya hemsida!

Uppdaterat: 10 maj 2022

Och välkommen till vårt nya nyhetsbrev, Veckans inspel #1

Ambitionen är att göra vår fantastiska förening och vackra bana tillgänglig för fler. Därför rustar vi inte bara upp vårt klubbhus och bana fysiskt, utan även digitalt. I dag lanserar vi nämligen vår nya grafiska profil och hemsida på ulricehamnsgk.se.

Med vår profil och sajt gör vi vår fantastiska förening och vackra bana rättvisa, samtidigt som vi underlättar för nya besökare och dig som trogen medlem.

Ny banguide, restaurang och medlemsportal

Vår nya banguide förbättrar upplevelsen och gör vår vackra bana tillgänglig för våra nya besökare på en helt ny nivå. Genom tjänsten Caddee ser banguiden inte bara bättre ut, den kommer även att innehålla mer och bättre information.

Vi har också ett nytt inloggat läge, där du som medlem lättare hittar nyheter, mötesanteckningar och information från möten och tävlingar. Vi återkommer inom kort med mer information kring det inloggat läget och hur det fungerar till er det berör.

Missa inte heller menyn från Marias Golfrestaurang, som nu finns enkelt tillgänglig på vår sajt och uppdateras löpande per varje ny vecka.

IPM Ulricehamn – ny sponsor och samarbetspartner

Vi är otroligt tacksamma för samarbetet tillsammans med IPM Ulricehamn, som utvecklat vår nya sajt och vår grafiska profil. De är också en av våra nya sponsorer och kommer att vara en stor del av vår utveckling framöver vad gäller marknadsföring och sociala medier.

Som några kanske märker är hemsidan fylld med nya bilder, alla vilka inte kommer från vår egen bana. Det ska vi snart se till att ändra på. I slutet av maj, när vår bana är som grönast, kommer vi både att fotografera nya bilder och filma nytt material som matchar våra ambitioner. Håll utkik på våra sociala kanaler för att veta mer!

Vi vill ha din feedback!

Till sist vill jag be om dina inspel och åsikter om vår nya sajt– vad är bra? Och vad kan bli bättre? Gå gärna in, prova, klicka, surfa runt och hör av dig om du ser förbättringspotential.

Du når mig på info@ulricehamnsgk.se

Vi ses på tee,

Christer