Golfveckan 2022 närmar sig!

Hej Golfvänner,

Vecka 30 är det dags för en av årets höjdpunkter på Ulricehamns Golfklubb, "Golfveckan",

en vecka fylld av tävlingar och trevliga event.

Tävlingsveckan inleds söndagen den 24/7 med en Greensome och avslutas med en singeltävling Shoot-out på lördag den 30/7.

Efter lördagens avslutande tävling arrangerar medlemskommittén tillsammans med Marias Golfrestaurang en trevlig avslutningsfest. Mer info om festen nedan.

Här ser ni Golfveckans alla tävlingar, tveka inte, gå in på "min golf" och anmäl Er.

Ju fler vi blir ju roligare blir det!

Golfveckans avslutningsfest Lördag den 30/7 kl. 19:00.

Vi avslutar golfveckan enligt tidigare traditioner med en fest, Marias Golfrestaurang serverar en Grillbuffé för 295kr.

Under kvällen kommer Trubbadur Dubbla Gubbá att spela och underhålla.

Festligheterna inleds med "Happy hour" mellan kl. 15:00 - 19:00.

Anmäl Er till festen på "min golf" eller genom att höra av er till Maria i restaurangen eller till oss på kansliet. Anmäl dig senast den 27/7.

Varmt Välkomna till Golfveckan 2022!

Medlemsundersökningen Players 1st.

Jag vill rikta ett stort tack till alla er som deltagit i medlemsundersökningen Players 1st.

Många av Er har också lämnat kommentarer vilket vi uppskattar mycket.

Vi har fått både "ris och ros", precis som det ska vara i en medlemsundersökning, det är med den typen av feedback vi får reda på när vi är på rätt väg någonstans eller när medlemmar önskar förändringar. Resultaten från undersökningarna kommer givetvis att redovisas för alla er medlemmar framöver och resultatet kommer vara ett värdefullt verktyg för oss i vårt kommande utvecklingsarbete.

Ni som inte fick inbjudan till medlemsundersökningen i juni kommer istället få inbjudan till del 2 i undersökningen som går ut i slutet av augusti. Passa på då att ge Er feedback och hjälp oss att bli ännu bättre.

Spela väl, vi ses!

/Christer