ulricehamns-golfklubb_104.jpg

SPELA GOLF

BOKA STARTID

Välkommen att spela golf hos oss på Ulricehamns Golfklubb, boka din starttid här.

ulricehamns_golfklubb_form_green_marinbl

BANGUIDE

Banan kan på scorekortet uppfattas som relativt enkel men den har sin charm i att vara en aning "knixig" i omväxlande skogs- och parkmiljö och kräver därför en del strategiska beslut på vägen. Vi rekommenderar er att ta en titt på vår banguide innan ni antar utmaningen på Ulricehamns GK

ulricehamns-golfklubb_sponsorer.jpg
ulricehamns-golfklubb_lokala-regler.jpg

LOKALA REGLER

Golf spelas enligt gällande Regler för Golfspel. Spel- och tävlingshandboken kapitel 1–3 samt ett antal lokala regler, ta gärna del av våra loaka regler innan din runda.

PLANERAT BANARBETE

Här informerar vi om pågående och planerade banarbeten som kan påverka dig som golfare.

ulricehamns-golfklubb_banarbete.jpg
ulricehamns-golfklubb_greenfee-oppettider.jpg

GÄST/GREENFEE

Varmt välkommen som gäst till oss på Ulricehamns Golfklubb,

vi ska göra allt vi kan för ett trivsamt besök hos oss.

ulricehamns_golfklubb_form_green_marinbl

A+ 2024

A+ är en medlemsform som några av klubbarna i Sjuhäradsbygden och Halland har infört för att skapa ett mervärde för sina medlemmar. A+ förutsätter att du har ett fullvärdigt medlemskap på din hemmaklubb.

ulricehamns-golfklubb_a-2022-(2).jpg